Moderné nástroje, IT technológie a taktiky ako nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov (CRM systémy/Business intelligence, Big data, analytika sociálnych sietí)
31.03.2016 Uzavreté podujatie
31. marca 2016, Holiday Inn, Bratislava
Cieľom podujatia je prezentovať moderné nástroje, technológie a taktiky ako nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov.
Kľúčové témy podujatia:
-
Riadenie vzťahov so zákazníkmi - vec rutiny a empatie, alebo analytických možností CRM a BI systémov?
-
Business intelligence v marketingu, predaji a servise
-
Big data - čo dá získať z dát o správaní sa zákazníkov a ich udržaní
-
Analytika sociálnych sietí - ako nájsť nových zákazníkov
Konferencia je určená pre riaditeľov a manažérov predaja, marketingu, servisu, rovnako aj pre business development manažérov, business analytikov, IT manažérov, infraštruktúrnych architektov.
"Do budúcnosti už nebude možné, aby šéfovia marketingu (CMO – chief marketing officer) boli expertmi iba na značku alebo umiestňovanie reklamy. Musia sa tiež stáť expertami na zákaznícku analytiku. To isté platí pre vedúcich HR, nákupcov alebo finančných riaditeľov vo väčšine odvetví."
(Ian Bertram, viceprezident spoločnosti Gartner )
Program podujatia
Otvorenie
Privítanie
Jozef Šupšák, šéfredaktor efocus.sk,
Miroslav Chlipala, riadiaci partner a advokát, BCH Advokáti Chlipala
|
|
| |
Detail prednášky |
Sekcia Manažment/marketing
Kam smeruje riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Sme pripravení na nové trendy?
Filip Vitek, Director Data Science, TeamViewer / autor mocnedata.sk
|
Webcast | | Príloha |
Detail prednášky |
Kam smerujú BI systémy a analytika - všeobecný trendový prehľad
Slavomír Pšenák, Business Analytics & Strategy Leader, IBM Slovensko
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Best practices z projektu: Retencia zákazníkov vďaka analytike
Miroslav Milán, vedúci útvaru marketingových analýz, stratégie a komunikácie, Slovenský plynárenský priemysel
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Prestávka
|
|
| |
Detail prednášky |
Cloud Business Intelligence nástroje a manažérske rozhodovanie
Martina Králová, Head of Sales Channel Management and Business Intelligence at Slovak Telekom
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Využitie podnikových dát v marketingu
Branislav Kohl, Partner, DataConcept
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Panelová diskusia I
Filip Vitek, Director Data Science, TeamViewer / autor mocnedata.sk
Slavomír Pšenák, Business Analytics & Strategy Leader, IBM Slovensko
Martina Králová, Head of Sales Channel Management and Business Intelligence at Slovak Telekom
Miroslav Milán, vedúci útvaru marketingových analýz, stratégie a komunikácie, Slovenský plynárenský priemysel
Branislav Kohl, Partner, DataConcept
|
Video |
| |
Detail prednášky |
OBED/NETWORKING
|
|
| |
Detail prednášky |
Sekcia Sales/service
Biznis, predaj a technológie – kam smeruje nová paradigma
Pavol Adamec, riaditeľ, KPMG Slovensko
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Big data v slovenskom prostredí
Ján Sehnal, Head of Innovations, Erste Group IT
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Industrial Data Analytics Framework (TELCO)
Ivo Kovačič, Head of Solutions in System Integration at Atos
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Ako zefektívniť prácu so zákazníkmi (v kancelárii aj v teréne)
Jozef Maják, Business Development, Resco
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Machine learning – ako predikovať a lepšie segmentovať zákazníkov
Miloš Molnár, odborný garant bloku III., CEO, ideata Europe
|
Video |
| Príloha |
Detail prednášky |
Panelová diskusia II
Filip Vitek, Director Data Science, TeamViewer / autor mocnedata.sk
Jozef Maják, Business Development, Resco
Ján Sehnal, Head of Innovations, Erste Group IT
Pavol Adamec, riaditeľ, KPMG Slovensko
|
Video |
| |
Detail prednášky |
Ukončenie konferencie
|
|
| |
Detail prednášky |
Galéria
Komentáre
Pridať komentár
Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.
Partneri podujatia
Generálni partneri
Hlavní partneri konferencie
Partneri
Mediálni partneri