Využitie podnikových dát v marketingu

Úloha marketingu sa v čase mení a dospeli sme do štádia kedy sa očakávania od CMOs sústreďujú viac na generovanie obchodných príležitostí. Kreatívne koncepty tak nahradzuje výkonnostný marketing a ten pracuje s dátami. Využíva dáta tak, aby komunikácia bola čo najpersonalizovanejšia a prispôsobená potrebám jednotlivca. V prezentácii by som rád ukázal príklady marketingových kampaní postavených na informáciach z podnikových dát a ich výsledky.

Využitie podnikových dát v marketingu

Obsah je chránený heslom. Odomknúť

Prílohy

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.

Partneri podujatia

Generálni partneri IBM Slovensko

Hlavní partneri konferencie Atos IT Solutions and ServicesRescoideata

Partneri Fakulta manazmentu UK

Mediálni partneri education.sk

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Nastavenie ukladania cookies | Webdesign by KREA