Industrial Data Analytics Framework (TELCO)
Termín prednášky bol 31.03.2016 od
14:20 - 14:40
V rámci podujatia Moderné nástroje, IT technológie a taktiky ako nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov (CRM systémy/Business intelligence, Big data, analytika sociálnych sietí)
Nasadenie analýzy dát a informácií a z toho vyplývajúce prínosy sú po mnohých stránkach špecifické pre každé odvetvie. Telekomunikácie predstavujú sektor bohatý na dáta. Dáta a ich spracovanie v reálnom čase hrajú kľúčovú rolu v rozhodovaní o podnikovo-obchodných a prevádzkových otázkach. Vidíme dve hlavné oblasti priorít tak v telekomunikáciách, ako aj v iných sektoroch. Prvá, zážitok a skúsenosť klienta s otázkou „ako je možné využiť analýzu dát na zvýšenie lojality, zvýšenie kvality zákazníckeho zážitku a vytvorenie nových zdrojov príjmu pre podnik?“ Druhá, kvalita prevádzky s otázkou „ako možno využiť analýzu dát na optimalizáciu všetkých aspektov prevádzky siete, dostupnosti a rozvoja siete?“ Vzájomné závislosti medzi týmito dvoma oblasťami sa stávajú zdrojom informácií, na základe ktorých možno konať a dosahovať výsledky. „Industry data analysis framework“ nám umožňuje budovať riešenie na získavanie takých informácií