Kam smeruje CRM. Sme pripravení na nové trendy?
Termín prednášky bol 31.03.2016 od
09:10 - 09:40
V rámci podujatia Moderné nástroje, IT technológie a taktiky ako nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov (CRM systémy/Business intelligence, Big data, analytika sociálnych sietí)
Niekde okolo roku 2007 sa prehnala biznisom v Strednej Európe prvá vlna nadšenia z klientskych dát a CRM systémov. Veľké spoločnosti sa vybavili robustnými balíkmi analytických nástrojov, tí menší daný trend proste odignorovali ako ďalšiu módnu vlnu. A potom nastalo akési ticho. Vo väčšine spoločností sa dnes CRM nástroje používajú (alebo nepoužívajú) približne rovnako pred tými 8mi rokmi. Medzi časom sa však intenzívnejšie prihlásil o slovo klient. Ak stojíte pred dilemou ako začať používať klientske dáta vo svojej firme alebo ako posunúť Vaše existujúce CRM oddelenie opäť o krok vpred, táto prednáška je určená práve Vám. Vysvetlíme si, aké CRM ciele by si jednotlivé odvetvia mali dať a čo je v SR podmienkach good-enough alebo best practice CRM. Zároveň si ukážeme na reálnych príkladoch, že reálne BigData implementácie môžu byť veľmi jednoduché a biznisovo mocné.