Machine learning – ako predikovať a lepšie segmentovať zákazníkov
Termín prednášky bol 31.03.2016 od
15:10 - 15:30
V rámci podujatia Moderné nástroje, IT technológie a taktiky ako nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov (CRM systémy/Business intelligence, Big data, analytika sociálnych sietí)
Aktuálne dostupné informačné technológie umožňujú realizovať aktivity, ktoré neboli pred pár rokmi ešte mysliteľné. Aj bežná firma môže využívať machine learning, využívať dáta zo zariadení či integrovať všetky dostupné dáta o zákazníkoch. Na niekoľkých praktických príkladoch budeme ilustrovať ako je machine learning pre predikcie a lepšiu segmentáciu či využitie nástrojov pre big data bežným používateľom. Cieľom prednášky je dokázať, že aj najnovšie technológie a sofistikované prístupy k riešeniam problémov je možné mať už dnes, jednoducho a mnohokrát takmer zdarma.