Ako zefektívniť prácu so zákazníkmi (v kancelárii aj v teréne)
Termín prednášky bol 31.03.2016 od
14:45 - 15:05
V rámci podujatia Moderné nástroje, IT technológie a taktiky ako nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov (CRM systémy/Business intelligence, Big data, analytika sociálnych sietí)
Systémy spravovania údajov o zákazníkoch (takzvané CRM) sú dnes samozrejmosťou vo väčšine úspešných firiem. Inteligentný softvér dnes umožňuje prehľadne pracovať so záznamami predovšetkým o zákazníkoch, objednávkach a produktoch. Pomáha pri práci tak manažmentu, ako aj obchodníkom, technikom, či oddeleniu podpory zákazníkov. U nás v Resco navyše kladieme dôraz na mobilitu, preto naši zákazníci dokážu s týmito informáciami spoľahlivo pracovať aj v teréne. Radi vám názorne odprezentujeme prečo sa medzinárodné firmy ako Bayer CropScience, Heineken či KPMG Switzerland rozhodli práve pre naše mobilné CRM.