Ako zefektívniť prácu so zákazníkmi (v kancelárii aj v teréne)

Systémy spravovania údajov o zákazníkoch (takzvané CRM) sú dnes samozrejmosťou vo väčšine úspešných firiem. Inteligentný softvér dnes umožňuje prehľadne pracovať so záznamami predovšetkým o zákazníkoch, objednávkach a produktoch. Pomáha pri práci tak manažmentu, ako aj obchodníkom, technikom, či oddeleniu podpory zákazníkov. U nás v Resco navyše kladieme dôraz na mobilitu, preto naši zákazníci dokážu s týmito informáciami spoľahlivo pracovať aj v teréne. Radi vám názorne odprezentujeme prečo sa medzinárodné firmy ako Bayer CropScience, Heineken či KPMG Switzerland rozhodli práve pre naše mobilné CRM.

 

Ako zefektívniť prácu so zákazníkmi (v kancelárii aj v teréne)

Obsah je chránený heslom. Odomknúť

Prílohy

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.

Partneri podujatia

Generálni partneri IBM Slovensko

Hlavní partneri konferencie Atos IT Solutions and ServicesRescoideata

Partneri Fakulta manazmentu UK

Mediálni partneri education.sk

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Nastavenie ukladania cookies | Webdesign by KREA