Moderné nástroje, IT technológie a taktiky ako nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov (CRM systémy/Business intelligence, Big data, analytika sociálnych sietí)

31.03.2016 Uzavreté podujatie

31. marca 2016, Holiday Inn, Bratislava

Cieľom podujatia je prezentovať moderné nástroje, technológie a taktiky ako nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov.

Kľúčové témy podujatia:

  • Riadenie vzťahov so zákazníkmi - vec rutiny a empatie, alebo analytických možností CRM  a BI systémov?
  • Business intelligence v marketingu, predaji a servise
  • Big data - čo dá získať z dát o správaní sa zákazníkov a ich udržaní
  • Analytika sociálnych sietí -  ako nájsť nových zákazníkov

Konferencia je určená pre riaditeľov a manažérov predaja, marketingu, servisu, rovnako aj pre business development manažérov, business analytikov, IT manažérov, infraštruktúrnych architektov.


"Do budúcnosti už nebude možné, aby šéfovia marketingu (CMO – chief marketing officer) boli expertmi iba na značku alebo umiestňovanie reklamy. Musia sa tiež stáť expertami na zákaznícku analytiku. To isté platí pre vedúcich HR, nákupcov alebo finančných riaditeľov vo väčšine odvetví."

(Ian Bertram, viceprezident spoločnosti Gartner )

 


 

Program podujatia

Otvorenie

Privítanie
Jozef Šupšák, šéfredaktor efocus.sk,
Detail prednášky

Sekcia Manažment/marketing

Kam smeruje riadenie vzťahov so zákazníkmi (CRM). Sme pripravení na nové trendy?
Filip Vitek, CRM manager, mediworx software solutions
Webcast Detail prednášky
Kam smerujú BI systémy a analytika - všeobecný trendový prehľad
Slavomír Pšenák, Business Analytics & Strategy Leader, IBM Slovensko
Video Detail prednášky
Best practices z projektu: Retencia zákazníkov vďaka analytike
Miroslav Milán, vedúci útvaru marketingových analýz, stratégie a komunikácie, Slovenský plynárenský priemysel
Video Detail prednášky
Prestávka
Detail prednášky
Cloud Business Intelligence nástroje a manažérske rozhodovanie
Martina Králová, Head of Sales Channel Management and Business Intelligence at Slovak Telekom
Video Detail prednášky
Využitie podnikových dát v marketingu
Branislav Kohl, Partner, DataConcept
Video Detail prednášky
Panelová diskusia I
Filip Vitek, CRM manager, mediworx software solutions Slavomír Pšenák, Business Analytics & Strategy Leader, IBM Slovensko Martina Králová, Head of Sales Channel Management and Business Intelligence at Slovak Telekom Miroslav Milán, vedúci útvaru marketingových analýz, stratégie a komunikácie, Slovenský plynárenský priemysel Branislav Kohl, Partner, DataConcept
Video Detail prednášky
OBED/NETWORKING
Detail prednášky

Sekcia Sales/service

Biznis, predaj a technológie – kam smeruje nová paradigma
Pavol Adamec, Risk Assurance Services Director, PricewaterhouseCoopers Slovensko
Video Detail prednášky
Big data v slovenskom prostredí
Ján Sehnal, Solution Business Architect, IBM Slovensko
Video Detail prednášky
Industrial Data Analytics Framework (TELCO)
Ivo Kovačič, Head of Solutions in System Integration at Atos
Video Detail prednášky
Ako zefektívniť prácu so zákazníkmi (v kancelárii aj v teréne)
Jozef Maják, Business Development, Resco
Video Detail prednášky
Machine learning – ako predikovať a lepšie segmentovať zákazníkov
Miloš Molnár, CEO, ideata Europe
Video Detail prednášky
Panelová diskusia II
Filip Vitek, CRM manager, mediworx software solutions Jozef Maják, Business Development, Resco Ján Sehnal, Solution Business Architect, IBM Slovensko Pavol Adamec, Risk Assurance Services Director, PricewaterhouseCoopers Slovensko
Video Detail prednášky
Ukončenie konferencie
Detail prednášky

Galéria

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

* povinný údaj

Partneri podujatia

Generálni partneri IBM Slovensko

Hlavní partneri konferencie Atos IT Solutions and ServicesRescoideata

Partneri Fakulta manazmentu UK

Mediálni partneri education.sk

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Webdesign by KREA