Odborná konferencia Biznis analytika (Big data, CRM, Business intelligence)
29.03.2017 Uzavreté podujatie
29. marca 2017, Holiday Inn,
Cieľom podujatia je prezentovať tradičné i celkovom nové prístupy a taktiky ako prostredníctvom biznis analytiky nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov.
Kľúčové témy podujatia:
Start-upy verzus tradiční hráči: súboj analytických prístupov
Mám konkrétny problém. Ako na to?
Ako sa stať data scientistom (alebo aspoň lepším analytikom)
Konferencia je určená pre riaditeľov a manažérov predaja, marketingu, servisu, rovnako aj pre business development manažérov, business analytikov, IT manažérov, infraštruktúrnych architektov.
____________________________________________________________________________________
"Do budúcnosti už nebude možné, aby šéfovia marketingu (CMO – chief marketing officer) boli expertmi iba na značku alebo umiestňovanie reklamy. Musia sa tiež stáť expertami na zákaznícku analytiku. To isté platí pre vedúcich HR, nákupcov alebo finančných riaditeľov vo väčšine odvetví."
(Ian Bertram, viceprezident spoločnosti Gartner )
___________________________________________________________________________________