Odborná konferencia Biznis analytika (Big data, CRM, Business intelligence)

29.03.2017 Uzavreté podujatie

29. marca 2017, Holiday Inn,

Cieľom podujatia je prezentovať tradičné i celkovom nové prístupy a taktiky ako prostredníctvom biznis analytiky nájsť nových a udržať si doterajších zákazníkov.

Kľúčové témy podujatia:

Start-upy verzus tradiční hráči: súboj analytických prístupov

Mám konkrétny problém. Ako na to?

Ako sa stať data scientistom (alebo aspoň lepším analytikom)

Konferencia je určená pre riaditeľov a manažérov predaja, marketingu, servisu, rovnako aj pre business development manažérov, business analytikov, IT manažérov, infraštruktúrnych architektov.

____________________________________________________________________________________

"Do budúcnosti už nebude možné, aby šéfovia marketingu (CMO – chief marketing officer) boli expertmi iba na značku alebo umiestňovanie reklamy. Musia sa tiež stáť expertami na zákaznícku analytiku. To isté platí pre vedúcich HR, nákupcov alebo finančných riaditeľov vo väčšine odvetví."

(Ian Bertram, viceprezident spoločnosti Gartner )

___________________________________________________________________________________

Program podujatia

Otvorenie konferencie

Privítanie
Jozef Šupšák, šéfredaktor efocus.sk,
Detail prednášky

Úvodná prezentácia

Trendy v analýze dát
Miloš Molnár, odborný garant bloku III., CEO, ideata Europe
Webcast Príloha Detail prednášky

BLOK 1 Start-upy verzus tradiční hráči: súboj analytických prístupov (odborný garant Jozef Kováč, Exponea)

Start-up Kiwi.com: Ako si nepokaziť dáta
Andrej Makovický, Kiwi.com
Webcast Príloha Detail prednášky
T-mobile CZ
Adam Lebeda, Senior Manager of Digital Services at T-Mobile, Czech Republic
Webcast Príloha Detail prednášky
Start-up Pixel Federation
Michal Grňo, Pixel Federation
Webcast Príloha Detail prednášky
Dátová analytika v bankách - ktoré metódy CRM sú najužitočnejšie
Pavol Čelko, vedúci odd. inovácií, Slovenská sporiteľňa
Webcast Príloha Detail prednášky
Prestávka na kávu
Detail prednášky
Panelová diskusia: Start-upy vs. tradiční hráči - súboj analytických prístupov
Webcast Príloha Detail prednášky

BLOK 2 Mám konkrétny problém. Ako na to? (odborný garant Filip Vitek, Mediworx)

Kampaňový manažment – Case study Tatra Mountain resorts
Milan Schnorrer, spoluvlastník a spoluzakladateľ spoločnosti Pricewise
Webcast Príloha Detail prednášky
Segmentácia klientov – Case study Dr.Max
Filip Vitek, Director Data Science, TeamViewer / autor mocnedata.sk
Webcast Príloha Detail prednášky
Spokojnosť klientov – Case study Dôvera
Branislav Jendroľ, Riaditeľ úseku služieb poistencom, Dôvera
Webcast Príloha Detail prednášky
OBED/Networking
Detail prednášky
Panelová diskusia: Mám konkrétny problém - ako na to?
Webcast Príloha Detail prednášky

BLOK 3 Ako sa stať data scientistom, alebo aspoň lepším analytikom (odborný garant Miloš Molnár, ideata)

Abeceda analytiky
Lucia Čekaňáková, analytický konzultant, SAS
Webcast Príloha Detail prednášky
Dátová veda - z teórie do praxe
Iveta Stankovičová, Fakulta managementu UK
Webcast Príloha Detail prednášky
Potenciál analýzy dát v priemysle
Šimon Malý, ideata Europe
Webcast Príloha Detail prednášky
Ukážka praktického fungovania analytického nástroja pre biznis analytiku: Cortana Intelligence Suite
Ľubomír Goryl, Solution Professional, Microsoft Slovakia
Webcast Detail prednášky
Praktická ukážka fungovania virtuálneho asistenta
Jakub Mikulášek, Watson iLab Consultant, IBM
Webcast Detail prednášky
Rýchla Q&A session k bloku 3
Webcast Detail prednášky
Záverečné zhrnutie konferencie
Detail prednášky

Zborník podujatia

vitek1_v from eFocus on Vimeo.

Biznis analytika: start-upy verzus tradiční hráči

Galéria

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.

Partneri podujatia

Partneri ideatamicrosoft

Mediálni partneri Mocne data

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Nastavenie ukladania cookies | Webdesign by KREA