Kampaňový manažment – Case study Tatra Mountain resorts
Termín prednášky bol 29.03.2017 od
11:55 - 12:15
V rámci podujatia Odborná konferencia Biznis analytika (Big data, CRM, Business intelligence)
Direct marketing je druhým najvýnosnejším nástrojom komunikácie po WORD-OF-MOUTH. Kde ale začať? Je efektívnešie zamerať sa v direct kampaniach na cross-sell, upsell alebo zvyšovanie frekvenciu? Na reálnych príkladoch direct kampaní spoločností Tatry Mountain Resorts a Medusagroup budú zodpovedané nasledovné otázky:
* Ako zvýšit frekvenciu nákupov bez použitia zľavy?
* Ako zvýšit frekvenciu nákupov s využitim agresívnej cenovej stratégie?
* Príklad efektívnej upsellovej kampane.
* Ako sa vyhnúť "kobercovému náletu" produktových kampaní? Tlačiť nový vizuálny koncept alebo xsellovať daľší produkt týždenným newsleterom je plytvaním mediálneho priestoru. Najkreatívnejšou časťou kampane je často jej načasovanie a cielenie kampane. Najkreatívnejšie nápady máte na dosah ruky.
* Aj najrelevantnejšia informácia dokáže človeka zahltiť. Ako vytažit databázu a zároven nezahltiť zákazníkov nadmernou komunikáciou?