Spokojnosť klientov – Case study Dôvera
Termín prednášky bol 29.03.2017 od
12:45 - 13:05
V rámci podujatia Odborná konferencia Biznis analytika (Big data, CRM, Business intelligence)
- Pozerať sa len na akvizíciu nových klientov sa neopláca. Strata existujúceho klienta často bolí viac.
- Ako odhaliť medzi vašimi klientmi tých, čo “chcú vziať roha” ?
- Intuitivné všetci vieme, že Spokojnosť klientov a Miera ich odchodu ku konkurencii spolu súvisia. Ale viete ako presne sa navzájom ovplyvňujú?
- Na prípadovej štúdii z Dôvera Zdravotnej poisťovne si rozoberieme ako predísť odchodu klientov
- Ak aj vás trápi úbytok existujúcich klientov, príďte sa pozrieť, čo môžete s touto témou vo vašej firme urobiť.