Biznis, predaj a technológie – kam smeruje nová paradigma

CEO vo svete vnímajú technológie ako jeden z najvýznamnejší faktorov ovplyvňujúcich podnikateľské modely. Oblasti digitálnych technológií, v ktorých v globálnom pohľade firmy vidia najvýznamnejšie vplyvy na ich podnikanie sú významne, externe orientované. Ktoré technologické oblasti aktuálne považujú vrcholoví manažéri za tie, ktoré majú najvyššiu návratnosť a akým spôsobom technológie špecificky vstupujú do trendov v oblasti retailového predaja, si povieme na základe aktuálnych prieskumov PwC.

Biznis, predaj a technológie – kam smeruje nová paradigma

Obsah je chránený heslom. Odomknúť

Prílohy

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.

Partneri podujatia

Generálni partneri IBM Slovensko

Hlavní partneri konferencie Atos IT Solutions and ServicesRescoideata

Partneri Fakulta manazmentu UK

Mediálni partneri education.sk

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Nastavenie ukladania cookies | Webdesign by KREA