Priamy marketing podla noveho zakona o elektronickych komunikaciach a GDPR

Nový zákon o elektronických komunikáciách účinný od 1. februára 2022 priniesol veľké zmeny v oblasti nevyžiadanej komunikácie a priameho marketingu. Zmeny by sa dali označiť ako zatiaľ historicky najväčšie uvoľnenie pravidiel v tejto oblasti. Niektoré z týchto nových pravidiel však narážajú na požiadavky všeobecného nariadenia (GDPR). Ktoré kampane realizovať podľa nového ZEK a ktoré radšej nie? A čo všetko možno (zmení) ePrivacy nariadenie?

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.

Partneri podujatia

Partneri Bird & BirdDagital LegalHavel & PartnersMenke

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Nastavenie ukladania cookies | Webdesign by KREA