E-marketing – ako oslovovať spotrebiteľa a neporušiť zákon
Termín prednášky bol 31.05.2012 od
15.40 - 16.40
V rámci podujatia IT právo 2012: Legislatívne nástroje na ochranu dát a kybernetickej bezpečnosti
Vzrastajúci význam e-marketingu prináša aj sprísnenú reguláciu zo strany štátu a preto je potrebné pri jeho používaní venovať náležitú pozornosť. Od 1. novembra 2011 nadobudol účinnosť nový zákon o elelektronických komunikáciach, ktorý priniesol zmeny aj v oblasti komunikácie so spotrebiteľom. V prednáške predstavíme aktuálne informácie o hraniciach e-spammingu, právnych rizikách prekročeniach jeho dovolených foriem. Ďalej sa pozrieme na novú povinnosť získať predchádzajúci súhlas užívateľa, ak sa budú ukladať údaje alebo získavať prístup k osobným údajom uloženým v zariadení užívateľa ( používanie tzv. cookies).