Workshop: Ako zvýšiť tržby z predaja krabicového softvéru alebo softvéru ako služby
Workshop je určený pre nasledujúce pozície v softvérových spoločnostiach:
- Riaditeľov
- Obchodných riaditeľov
- Senior obchodníkov
Obsah workshopu:
- Tok informácií, ktoré informácie sú užitočné, na ktoré informácie sa sústrediť pri prezentácii softvéru
- Ktoré informácie rozhodujú o predaji, ktoré odďaľujú rozhodnutie kúpiť softvér
- Delenie obchodníkov, typológia obchodníkov, rozdelenie zákazníkov medzi obchodníkov
- Odmeňovací systém pre obchodníkov a motivácia obchodníkov
- Za akú cenu sú ochotní zákazníci kúpiť softvér a akú hodnotu očakávajú
- Rôzne kanály predaja (e-commerce, call centre, sales force), kritériá určujúce použitie konkrétneho predajného kanála
Prínos workshopu:
- Získate ucelený pohľad na špecifiká pri predaji softvéru
- Budete vedieť efektívnejšie nastaviť predajné procesy pre Vaše softvérové produkty
- Dokážete zvýšiť úspešnosť predajných prípadov