Workshop 3: Riadenie virtuálnych projektových tímov
Termín prednášky bol 16.10.2018 od 13:00 - 18:00
V rámci podujatia 12. ročník konferencie Projektový manažment: Prečo a na čom zlyhávajú niektoré projekty? Prečo sú málo úspešné, alebo aj neúspešné?
Anotacia k workshopu
Aspoň raz sme si tým prešli všetci: nekonečné pripájanie, ruch na pozadí, skrytý multitasking, odbočovanie od témy, zmätočné follow-up emaily a nenaplnené očakávania. Prekliatie spolupráce na diaľku?
Sú kolaboratívne nástroje už dnes rezonujúcou hudbou zajtrajška, alebo len ďalšou bublinou?
Je (ne)úspech virtuálnej práce projektových tímov z 10% tvorený technológiou a z 90% ľuďmi?
Aké sú organizačné dopady v multiprojektovom prostredí?
Účastníci workshopu:
- si vyskúšajú moderovanie virtuálneho meetingu zameraného na problem solving a účasť v rolovej hre so spätnou väzbou,
- dostanú užitočné checklisty pre moderovanie meetingov, nastavenie pravidiel spolupráce a výber vhodných komunikačných kanálov,
- štruktúrovane reflektujú best / worst practices pri jednotlivých IT riešeniach,
- rozpracujú tipy a triky pre zvládanie "bežných" situácií v podmienkach vzdialenej komunikácie.
BONUS:
Súčasťou workshopu budú interaktívne hry prebiehajúce v online prostredí. Pre plynulú simuláciu virtuálnej spolupráce prosíme účastníkov o prinesenie si vlastného notebooku s nainštalovaným rozhraním Skype a sluchátok s mikrofónom.