Kam smeruje CRM. Sme pripravení na nové trendy?

Niekde okolo roku 2007 sa prehnala biznisom v Strednej Európe prvá vlna nadšenia z klientskych dát a CRM systémov. Veľké spoločnosti sa vybavili robustnými balíkmi analytických nástrojov, tí menší daný trend proste odignorovali ako ďalšiu módnu vlnu. A potom nastalo akési ticho. Vo väčšine spoločností sa dnes CRM nástroje používajú (alebo nepoužívajú) približne rovnako pred tými 8mi rokmi. Medzi časom sa však intenzívnejšie prihlásil o slovo klient. Ak stojíte pred dilemou ako začať používať klientske dáta vo svojej firme alebo ako posunúť Vaše existujúce CRM oddelenie opäť o krok vpred, táto prednáška je určená práve Vám. Vysvetlíme si, aké CRM ciele by si jednotlivé odvetvia mali dať a čo je v SR podmienkach good-enough alebo best practice CRM. Zároveň si ukážeme na reálnych príkladoch, že reálne BigData implementácie môžu byť veľmi jednoduché a biznisovo mocné.

Kam smeruje CRM. Sme pripravení na nové trendy?

Obsah je chránený heslom. Odomknúť

Prílohy

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.

Partneri podujatia

Generálni partneri IBM Slovensko

Hlavní partneri konferencie Atos IT Solutions and ServicesRescoideata

Partneri Fakulta manazmentu UK

Mediálni partneri education.sk

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Nastavenie ukladania cookies | Webdesign by KREA