Segmentácia klientov – Case study Dr.Max

Termín prednášky bol 29.03.2017 od 12:20 - 12:40
V rámci podujatia Odborná konferencia Biznis analytika (Big data, CRM, Business intelligence)

- Tiež máte pocit, že by ste mali mať pristupovať ku klientom diferencovane, ale neviete aké podskupiny si vytvoriť ?
- Aký typ segmentácie sa hodí zrealizovať konkrétne pre Vašu firmu?
- Čo sú najčastejšie segmentačné chyby a ako im môžete predísť?
- Na reálnom príklade segmentácie pre Dr.Max siete si ukážeme celý sled krokov pre vytvorenie segmentácie
- Priestor dostanú samozrejme aj vaše priame otázky
- Kto si príde pozrieť tento blok, môže sa v budúcnosti bez obáv pustiť do svojej segmentácie

Segmentácia klientov – Case study Dr.Max

Obsah je chránený heslom. Odomknúť

Prílohy

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.

Partneri podujatia

Partneri ideatamicrosoft

Mediálni partneri Mocne data

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Nastavenie ukladania cookies | Webdesign by KREA