Kampaňový manažment – Case study Tatra Mountain resorts

Termín prednášky bol 29.03.2017 od 11:55 - 12:15
V rámci podujatia Odborná konferencia Biznis analytika (Big data, CRM, Business intelligence)

Direct marketing je druhým najvýnosnejším nástrojom komunikácie po WORD-OF-MOUTH. Kde ale začať? Je efektívnešie zamerať sa v direct kampaniach na cross-sell, upsell alebo zvyšovanie frekvenciu? Na reálnych príkladoch direct kampaní spoločností Tatry Mountain Resorts a Medusagroup budú zodpovedané nasledovné otázky:

*   Ako zvýšit frekvenciu nákupov bez použitia zľavy?
*   Ako zvýšit frekvenciu nákupov s využitim agresívnej cenovej stratégie?
*   Príklad efektívnej upsellovej kampane.
*   Ako sa vyhnúť "kobercovému náletu" produktových kampaní? Tlačiť nový vizuálny koncept alebo xsellovať daľší produkt týždenným newsleterom je plytvaním mediálneho priestoru. Najkreatívnejšou časťou kampane je často jej načasovanie a cielenie kampane. Najkreatívnejšie nápady máte na dosah ruky.
*   Aj najrelevantnejšia informácia dokáže človeka zahltiť. Ako vytažit databázu a zároven nezahltiť zákazníkov nadmernou komunikáciou?

Obsah je chránený heslom. Odomknúť

Prílohy

Komentáre

  • Nebol pridaný žiadny komentár

Pridať komentár

Pridávanie nových komentárov je momentálne pozastavené.

Partneri podujatia

Partneri ideatamicrosoft

Mediálni partneri Mocne data

© 2011 eFOCUS.sk, Všetky práva vyhradené.

Nastavenie ukladania cookies | Webdesign by KREA